lauantai 1. tammikuuta 2011

stressi

Olin jo parantumassa flunssaisesta olosta, ja eilen olo olikin hyvä kun pääsin töistä. Sitten sain uutisia, jotka laukaisivat stressireaktion ja tuli saman tien masentunut olo, mikä on minulle aika harvinaista. Alkoi ahdistaa ja mikään ei onnistunut. Itkin myös paljon pitkästä aikaa. Lähdin lenkille, koska se yleensä helpottaa, mutta ahdistus jatkui enkä jaksanutkaan juosta joten kävelin loppumatkan. Siinä sitten ilmeisesti sain kylmää kun kävelin hikisenä loppumatkan. Illalla nuha paheni ja aamulla olo oli tukkoinen ja kuumeinen. Aamulämpö 35,8  astetta ja äsken 36,5 astetta. Se on minulla jo kuumetta, koska kilpirauhas"potilaana" ruumiinlämpöni on normaalisti aina 35-36 astetta.

Näköjään stressi ja masennus voivat helposti laukaista flunssan. Ei auttanut, vaikka olin syönyt raakaruokaa useamman päivän. Olen entistä vakuuttuneempi positiivisen asenteen tärkeydestä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti